Boşanma Davası Açma Ücreti

Açmayı düşündüğünüz bir boşanma davasında yapılması zorunlu bazı masraflar vardır. Bu masraflar boşanma sürecine girmiş tüm bireylerin yapması gereken masraflardır. Zorunlu olarak ödenecek ücretler devletin kasasına adalet hizmetinin gereği olarak vergi ve harç olarak gidecektir. Bu masraflara boşanmak isteyen kişiler katlanmak zorundadır.

Burada kesin bir rakam vermek kolay değildir. Zira her yıl devlete giden harç ve vergilerin oranı değişmekle birlikte eşinizden talep edeceğiniz katılma alacağının miktarına göre de devlete gidecek olan masraflar değişecektir. Bu nedenle üzerinde durulması gereken asıl konu zorunlu masraflar olmayıp yapacağınız ihtiyari masraflardır.

Boşanma Davası Açma Ücreti

Boşanma davasında avukat masrafı nedir?

Bu sorunun cevabı aslında boşanma davasına yapacağınız masrafların esasını oluşturacaktır. Tüm davaların profesyonel bir şekilde takip edilmesi gerekmektedir. Şahsa sıkı sıkıya bağlı hakların önem arz ettiği ve sonuçları itibariyle de zenginleşmeye veya fakirleşmeye yol açabilecek boşanma davalarının ise mutlaka bir avukatla takibi elzemdir. Burada hukuk bilimi olarak ana hedefimiz boşanma sürecine girmiş bireylere minimum seminer ücretleriyle profesyonel bir hukuki bilgi yardımı sağlanmasıdır.

Hukuk Bilimi Seminerlerine katıldıktan sonra Avukat tutmalı mıyım?

Biz dava veya avukatlık ücretiyle ilgilenmiyoruz. Hukuk Bilimi seminerlerinde boşanma sürecine girmiş bireylerin evlilik birlikteliğini sona erdirirken dikkat etmesi gereken noktalarda  bilinçli bir şekilde karar vermenizi sağlayarak düşük seminer ücretleriyle gerekli hukuki yardımı sunuyoruz. Özellikle evlilik birlikteliğinden maddi ve manevi anlamda kazançlı çıkabilmenin  bazı koşulları vardır. Seminerlerimizde ayrılık sürecinde yaşayabileceğiniz tüm ihtimalleri detaylı bir şekilde açıklıyoruz.

Evliliğiniz sona erdikten sonra olası pişmanlıkların ve mağduriyetlerin önüne boşanma davasıyla değil evlilik sürecinde alacağınız kararlarla geçebilirsiniz. Örneğin, nafaka ödemek istemeyen eşe karşı boşanma davasında nafaka talep etmenin pek bir anlamı yoktur. Evlilik birlikteliğinde atacağınız veya vereceğiniz bazı kararlar ile boşanma davasında nafaka talep etmek zorundasınızdır. İşte bu konularda bir avukata danışmak veya seminerlerimize katılmak yararınıza olacaktır.